ria.air.agency@gmail.com +38 (050) 977 72 72
+38 (098) 5 333 909
м. Луцьк
пр-т. Молоді, 4


Зовнішня реклама

Рекламний щит, бігборд (англ. billboard) — термін використовується для опису виду зовнішньої реклами, яка встановлюється вздовж трас, вулиць. Білборд — це закріплена на опорі рама, оббита листами оцинкованої сталі або фанери, що покриті атмосферостійкими речовинами. З'явився цей термін у США, коли ряд компаній почали вивішувати свої рекламні плакати «білли» (звідси і назва «білборд») на дерев'яних конструкціях.Найчастіше щит має дві сторони:

  • А — повернена до нас (у випадку, якщо рекламний щит справа);
  • Б — звернена до нас (у випадку, якщо щит зліва або посередині дороги)

Переваги використання:
  1. Реклама на білбордах сприяє збільшенню кількості потенційних клієнтів.
  2. Найбільш вдалим вважається розміщення біля транспортних розвилок.
  3. Направленість на конкретну аудиторію в конкретному місці
  4. Висока частота показів рекламної об'яви
  5. Низька вартість 1-го рекламного контакту
  6. Увага як водіїв, так і пасажирів.

Завдяки своїм великим розмірам білборди домінують над багатьма іншими рекламними форматами. Ці рекламні щити викликають підвищений інтерес перехожих та пасажирів наземного транспорту. На фоні інших рекламних носіїв білборд виглядає масштабною конструкцією, і рекламний слоган буквально кидається в очі. Це дозволяє рекламодавцю зробити акцент на своєму продукті чи бренді, оскільки імідж, розміщений на великогабаритному щиті можливо добре роздивитися навіть з великої відстані. Білборди встановлюються на вулицях та перехрестях міста, що гарантує приплив додаткової цільової аудиторії.

Сітілайт — рекламна конструкція формату 1,2×1,8 м.

Переваги використання рекламного носія:
  1. Реклама на сітілайтах — результативна — встановлюються вздовж тротуарів та автомобільних потоків
  2. Внутрішній підсвіт
  3. Реклама на сітілайтах не вимагає великої площі для розміщення
  4. Тісний контакт з потенційними клієнтами — дозволяє підійти ближче, роздивитися та прочитати всю інформацію постера
  5. При використанні принципу повторювальності можливо створити певний імідж чи образ компанії.
Сітілайт — це, як правило, іміджева реклама, а також реклама, в якій можуть бути використані як зовнішні вказівки для фірм, які розташовані поблизу від даного сітілайта. А, на приклад, на зупинках громадського транспорту сітілайти можуть нести ширшу інформацію про компанію, бо час сприйняття рекламного носія збільшується.

Лайтбокс (світловий короб) — це яскравий та привабливий елемент зовнішньої реклами, який широко розповсюджений на вулицях міста та в торгових центрах.

Матеріал для постеру: папір Back Lite

Переваги використання рекламного носія:
  1. Оформлення світловими панелями лайтбоксами в інтер'єрах різноманітних приміщень : будинки, офіси, магазини, ресторани
  2. Розміщення світлової реклами в вітринах банків, магазинів, барів та ресторані
  3. Внутрішні вказівки в супермаркетах, торгових центрах, метро, вокзалах
  4. Будь-які об'єкт, де необхідна часта и швидка заміна зображення.
  5. Світлові короби є одними із самих популярних видів реклами. У першу чергу внаслідок відносно невисокої вартості та універсальності.

Вивіски


Несвітові вивіски є недорогою альтернативою світовим коробам.

Існує багато варіантів:

Пластик та плівка — виготовляється із ПВХ/акрила необхідного розміру та самоклеючої плівки. Зображення може бути надруковано на кольоровому принтері чи вирізаноплотером із кольорових плівок. Таку вивіску можливо підсвітити зовнішними світильниками окремо, чи в комплексі з фасадом.

Композит та плівка – разом з ПВХ використовується композитний матеріал.

Банер — банер з друком. Якщо правильно підібрати метод натяжки вийде відмінна кольорова економічна вивіска.


Брендування автотранспорту.
Це безумовно ефективний вид зовнішньої реклами. Брендування автомобілів використовують всі без вийнятку великі компанії, оскільки вони знають, що реклама на транспорті охоплює велику кількість аудиторії, коли забрендований автомобіль пересувається по місту, районах, областях, тощо.

До прикладу, якщо забрендований автомобіль рухатиметься увесь день, то за день Вашу рекламу можуть побачити більш, як 50 тис. людей, які мимоволі звернуть увагу на автомобіль з гарною, креативною рекламою.Брендування автомобіля відбувається за допомогою плівки, яка наноситься на кузов автівки. При цьому, така реклама може простояти надзвичайно довго.