ria.air.agency@gmail.com +38 (050) 977 72 72
+38 (098) 5 333 909
м. Луцьк
пр-т. Молоді, 4


Поліграфія

Флаєр — це невелика інформативна листівка, часто виконана в яскравих, соковитих фарбах. Використовують флаєри, в основному, як роздатковий матеріал у різних рекламних і промо-акціях. Нерідко флаєр є своєрідним безкоштовним пропуском, запрошенням або навіть вхідним квитком на який-небудь захід. На відміну від запрошень, зазвичай персоналізованих, флаєром може скористатися будь-яка людина.

Листівки — затребувана друкована продукція, активно вживана для інформування потенційних покупців. Незважаючи на наявність сучасних інформаційних технологій, що дозволяють охопити значну кількість людей, друк листівок і раніше популярна, оскільки відрізняється невисокою ціною, а значить і незначними витратами на рекламу або агітацію.

Букле́ти (буклетні видання) — переважно багатокольорові аркушеві друковані видання. До такого виду друкованої продукції найчастіше звертаються туристичні агенції, виробники промислових і продовольчих товарів, організації та установи в період відзначень ювілеїв, подій чи проведення рекламних та інших знакових заходів. Найчастіше зустрічаються буклети складені дворазово або трикратно, але можуть зустрічатися і складніші буклети — «гармошки».

Візитівка (візитна картка, business card) — традиційний носій контактної інформації про людину чи компанію.В основному візитки поділяють на три умовні види:

Особисті візитки використовують при неформальному спілкуванні (візитка містить ім'я і прізвище власника, іноді телефонний номер, посада та адреса в ній не обов'язкові, стиль виконання візиток — відповідно до особистих уподобань і потреб власника).

Ділові візитки використовуються в бізнесі, на офіційних зустрічах та переговорах, для надання контактної інформації своїм майбутнім клієнтам. На них обов'язково вказуються ім'я, прізвище, посада, а також назва компанії та вид її діяльності. В оформленні таких візиток використовується фірмовий стиль компанії, логотип тощо. Такі візитки зазвичай мають строгий дизайн. У державних службовців та депутатів на візитній картці може знаходитися зображення державних відзнак, таких як прапор і герб країни. Ділова візитна картка без адреси також не відповідає нормам етикету. Винятком є ​​дипломати і вищі державні посадові особи.

Корпоративна візитка, як правило, не містить імен і прізвищ. На ній вказується повна інформація про компанію: сфера діяльності, перелік послуг, контактні телефони, карта проїзду, адреса сайту, e-mail.

Розробляється згідно з фірмовим стилем. Зазвичай має рекламний характер, в основному використовується на виставках.

Календар
являє собою особливий товар, без якого безпосередню існування сучасних людей виявляється буквально немислимою. Непросто відшукати настільки ж універсальний презент. Керівництво багатьох солідних організацій приймають рішення випускати щорічно календарі з логотипом компанії, підносячи їх своїм співробітникам в якості подарунка.

Катало́г (англ. catalogue) — список, перелік книг, карт, рукописів, картин тощо, складений у певному порядку, щоб полегшити їхній пошук. Розрізняють алфавітний та систематичний каталоги. Синоніми: реєстр, список.

На сьогоднішній день папки для зберігання документів — це не просто канцелярський товар, але й показник іміджу поважає себе. У таких папках зберігають не тільки ділові папери і важливі документи, а й рекламні та демонстраційні матеріали для проведення презентацій. Крім того, сама папка може служити рекламним продуктом, якщо для друку реклами використовувати лицьову і внутрішню сторону папки. Папка незамінна при документообігу між діловими партнерами.

Плакат — Витвір мистецтва, різновид тиражованої графіки. Лаконічне, помітне, найчастіше кольорове зображення з коротким текстом, виконане, як правило на великому аркуші паперу, виготовляється з рекламною, інформаційною, навчальною метою. Сучасний плакат — це найчастіше поліграфічне виконання художнього оригіналу. Основні вимоги до плакату такі: плакат повинен сприйматися з великої відстані, бути помітним на фоні інших засобів візуальної інформації. Плакат — барвисте рекламне видання великого формату.

Високоякісні фірмові конверти є в наш час оптимальним рішенням для тих організацій, які виявляють бажання продемонструвати власну яскравість і унікальність. Ймовірно, з цієї причини друк фірмових конвертів стала вельми популярною послугою. Виробництво подібного вироби необхідно і в процесі організації будь-якого спеціального заходу (виставки або презентації), так і для суто корпоративних потреб — безпосередній відправки різних комерційних пропозицій, документів, поточної поштової розсилки і т.п.